RUGAO PACKER MACHINERY CO., LTD dibina pada tahun 2015. Kami adalah syarikat perdagangan dan pengeluar mesin kitar semula plastik. Mesin suntikan plastik. Mesin tiup acuan. Mesin membuat topeng dan sebagainya. Kami mempunyai pasukan teknikal profesional untuk sokongan teknikal dan perkhidmatan.


2015 Tahun- Syarikat dibina. Pasukan kami bekerja untuk mesin plastik.


2015-2017Kami mempunyai pasukan jualan kami. Pasukan teknikal. Dan kami mula meneliti dan merancang mesin. Kami mempunyai kemampuan untuk menghasilkan. Tawarkan mesin kepada pelanggan kami. Juga perkhidmatan untuk pelanggan kami.


2017-2021Kami telah mengeksport mesin ke pelbagai negara. Seperti Sepanyol. Mexico. Brazil. Colombia.Thailand. Vietnam. Palestin. Ethiopia. Senegal. Nigeria dan beberapa negara lain. Kami juga meningkatkan kualiti mesin kami mengikut maklum balas pelanggan.


RUGAO PACKER MACHINERY CO., LTD adalah syarikat pengeluar dan perdagangan profesional untuk semua jenis mesin kitar semula plastik. Mesin membuat topeng. Pengering penghabluran inframerah plastik. Mesin suntikan plastik dan acuan. Mesin peniup acuan plastik dan sebagainya. Kami profesional membuat mesin kitar semula plastik sampah. Garisan granulasi filem plastik dan mesin tambahannya. Produk kami terutamanya dieksport ke Eropah. Amerika Latin. Timur Tengah. Asia Selatan dan Afrika.
Kami selalu menawarkan mesin berkualiti baik kepada pelanggan yang datang dari seluruh dunia. Dengan teknologi canggih, jurutera berpengalaman dan pekerja mahir. Kami mempunyai kemampuan untuk membuat mesin tertentu mengikut kehendak pelanggan.


Talian basuh plastik. Garisan granulasi plastik. Pencincang plastik (Shredder aci tunggal dan dua). Pengering penghabluran inframerah plastik. Mesin plastik memerah dan mengisar. Mesin membuat topeng muka bukan tenunan. Mesin suntikan plastik. Mesin peniup acuan plastik.